minnet var det som vi ville spara.

Jag satt där de sista tio minuterna av 2012 och första tio minuterna av 2013 och tänkte att jag skulle göra allt det där som jag inte riktigt orkat ta mig ann att göra än... Som att få ordning på den här bloggen en gång för alla, få den att bli ungefär så som den var på den tiden då den kunde kallas för "ung". På skoj tänkte jag högt;
    "Jag ska fan se till att bli aktiv igen och skriva varje dag, det är vad jag ska se som ett nyårslöfte för i år!"
   Vart fan försvann den tanken någonstans? Jag vet inte, helt ärligt. Det försvann i alla fall och jag har ofta funderat på om det är dags för mig att ta farväl av den här blogg-världen en gång för alla. Jag försökte i ett halvår under 2006 till början av 2007 att bevara mina minnen som bestod av sportsportsport och kanske en fin bok någon gång ibland, fast på den tiden insåg jag inte förens jag märkte att det var ganska många som plötsligt besökte min lilla gröna fula blogg att man kanske inte ska skriva precis allt om sig själv på internet... Så jag försvann, utan att säga något. Februari 2009 kom jag tillbaka till den här världen, med syftet att bekräfta ifall jag behövde öva mer på CSS eller inte, men jag blev kvar efter att jag hade bekräftat det. Det är nu snart fyra år sedan den dagen, så ett "farväl" är nog inte för mycket begärt... Men på samma gång känns det som att det är för tidigt. Jag har minnen som jag vill dela med mig av, jag har tankar som jag egentligen vill ska ta form i långa texter som nog ingen annan än jag skulle förstå... Så jag står kvar här och ser på ifrån skuggorna av allt, även om min värld är ljus i förhållande till vad den var den där kvällen som jag skrev mitt första inlägg på min fd. blogg...
   Mitt "farväl" ska nog inte komma än.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day