Tiden har inget namn.


Tiden har inget namn, det är därför man inte märker hur fort den går. Jag hinner knappt med att inse hur fort tiden faktiskt går. Det var precis efter sommaren 2009 som jag satt i gallerian på GUC och trodde att jag skulle explodera av nervositet inför att träffa min blivande klass MP1A. Nu sitter jag här och har haft min sista lektion i alla salarna som GUC har, med en klass som kommer kalla sig TT3 i knappt fem dagar till... Fast egentligen är det nog bara en dag till som vi kan kalla oss för TT3, och det är på tisdag - för det är nästa gång klassen samlas igen för att ta studenten.

Utöver det har jag inte ens hunnit med att märka en annan sak, ännu ett år har passerat nu för ett par dagar sedan med min käraste D60. Nu är han tre år och vi har haft tre år tillsammans. Det känns fint, hoppas det blir många år till för oss.









Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day