Until the day it all fades away.

Jag vandrar samma väg om och om igen, vägen som aldrig tycks förändras även när den gör det. Jag har drömt samma dröm som jag flera gånger redan drömt. Jag har varit ensam i min ålder på en buss som jag fantiserade om att den skulle ta mig ingenstans.
   Över isbeklädda gator och snötäckta gräsmattor har jag vandrat och förbannat de som inte passar på och plogar bort skiten när det går. Det är i mina ögon som om de avsikligt vill att man ska bryta benen av sig. Rätta mig om jag har fel.

I mina egna fotspår går jag på nytt och försöker önska bort kylan, för jag vill ta på mig min hatt och kisa upp emot en värmande sol i höstens vackraste färger igen. Kalla det galet om det är vad man tänker nu och förstå mig inte fel, sommaren är fin den med - men hösten är då jag trivs som allra bäst med allt.

Jag drömmer mig bort i stjärnorna och mörkret där allt är som det ska. I dess böljande mörker söker jag efter ord att beskriva allt som inte går att beskrivas, detta är ett försök som dör ut i snön då det omöjligt kan ske. Det är då jag önskar att jag kunde sätta ord för allt jag känner och allt jag vill få sagt lika flytande bra som Thåström gör och så som de eftertänksamma tankarna som Mimikry blandar in i sina låttexter. Undrar om jag någonsin kommer lyckas bli så poetisk och beskrivande med ord som de är? Det vore fint, att en dag kunna få allt sagt.









Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day