Oops...

Paint tool SAI


Helt plötsligt har jag inte tröttnat på något längre, jag vill göra allt och lite mer där till. Jag mår bättre än vad jag har gjort sedan i torsdags förra veckan (har gått och varit sjuk ja) och nu när det är så gott som över känner jag mig med ens som en levande människa igen.
   Jag är pepp på att göra någon av de fyra läxorna som jag fortfarande har kvar att göra, jag vill gå ut på världens längsta promenad med kamerorna (antingen här eller inne i Uppsala), jag vill sitta och läsa hundratals böcker och dikter, jag vill sitta och skriva någon av mina tiotalet många historier eller sätta mig för ett ögonblick och vara en poet, jag vill sätta mig en hel dag och bara rita för glatta livet, jag vill göra världens jävla storstädning av sovrummet för att städa bort den sjukliga känslan som ligger kvar i framför allt sängen, jag vill göra en riktigt fin portfolio inför när jag ska söka jobb, jag vill göra fina skrivhäften, jag vill baka, jag vill sy... Jag kan fortsätta rabbla tills du som orkade läsa det där är död, det är helt enkelt så mycket som jag vill göra mer än något annat just nu.
   Jag vill göra allt och lite mer där till, men ändå allra mest av allt vill jag leva i stunden som jag sitter och njuter av just nu.




Anonym

Verkligen jätte söt!, precis som du ju är!!!

//

2012-02-11, 23:15:47 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day