i ett ögonblick om dagen, i ett minne om natten. i min tystnad om stunden, i en önskan om morgondagen.

Det tog bara en sekund för mig att få svårt att välja vad fan man ska lägga pengarna på nu. Jag är i stort behov av en ny dator så snart som möjligt, men jag blev precis [kär i något] som jag gått och väntat på i flera månader nu. Att väljas och att inte bli vald, än en gång är det frågan.


Jag kan helt ärligt erkänna att det som print screenen ovan visar, faktiskt började se ut som en tidining nu idag innan jag satte mig på elvan för att bege mig till Uppsalas centrum... Dock var det egentligen mest tänkt att vara en del av mitt projekt som jag håller på med lite vid sidan om annat som jag sysslar med på praktiken just nu... Det är fan så mycket idéer jag får ibland... Jag har seriöst blivit sugen på att starta upp ett eget tryckeri om jag inte lyckas få jobb på något efter skolans sista dag... Det vore faktiskt väldigt fint, tänk att få ha ett tryckeri att kalla "mitt" och som jag får ha precis som jag själv vill ha det... Det är min nya "dream, please come true"-tanke.




linda - drawings, clothes, pictures

sv: hoppas du mår bättre nu, om inte, krya på dig! kramar

2012-02-11, 14:15:14 / http://lindaaaa.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day