För att du finns.

En och en halv timmes färglagd skiss. Cora är min.

Helg igen då, en extra lång sådan. Jag vet inte om man ska vara glad för det, helt ärligt så är jag inte så överdrivet intresserad av lov. Det blir för mycket tid och det blir för mycket som man tänker att man ska göra, men sedan gör man ändå inte ens hälften av det... Så här är det jag önskar att min helg ser ut, vilket den nog inte kommer att göra;
Lördag - Handla, kanske städa här hemma också.
Söndag - Läxor
Måndag - Läxor
Tisdag - Troligtvist jobba

För övrigt så är det ungefär så som den så kallade "klänningen" som Cora (ofrivilligt nog fick ställa upp med att vara "modell" i), är hur jag i drömmarnas värld önskar att jag hade studentkläder som såg ut (egentligen har jag hälften... Och vi får tacka Hecate som fick mig att inspireras av hennes fina kläder). Jag skulle nog känna mig bättre till mods ifall jag faktiskt lyckades fixa något egengjort, för då slipper jag höra allt "du har härmat mig med kläderna!", "varför har du sånna där kläder? jag köpte mina först din jävla härmapa!" och kommentarer som att "ingen får ha likadana kläder som mig"... För att inte tala om alla hatfyllda blickar som vissa sänder iväg då fort de ser folk som råkar ha likadana kläder som denne har.
   Så då känns det helt enkelt bättre att göra egna, för då är den enda som kan klaga den som man inspirerats av. Vilket just nu är Hecate för min del.




Waneleha

Åh så fin! Du kan ju visst rita människor!



Puss!

//

2012-04-27, 22:37:43 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day