Dark of the Moon

Bästa filmen på länge som jag sett. Ettan är super bra. Tvåan är inte helt fel den heller. Men trean, fy fan vad bra. Som en i min klass sade och jag kan inte göra annat än att hålla med; "I ettan och tvåan är det stora robotar som slåss emot varandra, i trean är det stora robotar som har krig."
Jag har gillat transformers sedan jag var liten och såg den tecknade serien, började gilla det ännu mer när filmerna kom. Sättet de animerat allt som är animerat i filmerna är så coolt... Jag önskar att jag kunde lära mig rita på ett liknande sätt i framtiden, det vore jätte kul... Det är jätte inspirerande att se på filmerna och bara drömma sig iväg om att kunna rita så (plus att det inte är helt fel att sitta och önska att de borde finnas på riktigt).
Dock har jag inte fått se de sista ca. fyra-tio minutrarna av sista filmen än, men det ska jag se till att göra och så fort den släpps på dvd tänker jag köpa den och de två första filmerna. Men det är sorgligt att två av mina fyra favoriter dog under den tiden av filmen som jag sett... Och jag hoppas att de två sista favoriterna inte dör också, för då blir jag mer ledsen än vad jag redan är över det. Men för att inte sabba för någon som inte sett filmen tänker jag inte säga vilka fyra som är mina favoriter.
Se den, säger jag bara. Den är as bra.




Rebecca Rehn { F O T O }

SV: Gud vad roligt att höra! Blir så glad :)

Och jag vet hur det är. Är själv otroligt dålig på att kommentera folks bloggar även fast jag verkligen beundrar det de gör. Men det blir helt enkelt inte av!

2011-09-08, 00:00:20 / http://rebeccaarehn.blogg.se/
Sofia ( fotografy.blogg.se)

sv: Yes, det är analoga kameror, så du har din syn kvar! ;D

2011-09-09, 15:49:30 / http://fotografy.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day