still



Låten som för tillfället är bland de vackraste och lugnaste jag vet, lyssna och njut.


I en värld av kyla sitter jag, det är åtminstone så det känns. Jag fryser som få och har fått en irriterande hosta, vilket inte känns bra (jag börjar tro att jag har varit små sjuk en längre tid nu). Det är den tjugonde idag, alltså bara elva dagar kvar på årets finaste månad och min mormor fyller år.
   Jag drunknar i läxor som fisken på land och jag känner att tiden inte räcker till - den vill mig inte ens väl. Egentligen borde jag antingen ha målat eller pluggat inför "förhöret" (läs: "provet") som jag har imorgon under de två timmarna som passerat sedan jag såg på klockan sist. Men det har inte blivit av... Eftersom jag av någon anledning startade om att se den enda animen som någonsin fått mig att nästan spy. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte själv, kanske tror jag att jag har blivit tålig på senaste tiden eftersom jag plötsligt börjat klara av att se det mesta.

Nu behöver jag en riktigt stor kopp varm dryck, frågan är vad. Choklad eller te, vad är det jag vill ha?




Vaiho~

En massa bra filmer det där!

2011-10-20, 22:28:15 / http://hungercatchjay.blogg.se/
hanna

hoppas du klarar dig från sjuka. och att du får tid att hinna med allt. like the pics!

2011-10-21, 07:42:38 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day