Tvivel är en undanflykt som gömmer "att inte våga"



Snart är mitt sista höstlov slut, jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen över det. Under de senaste åren har höstlovet varit min favorit av alla lov man har under skoltiden - även fast det är så kort. Det är på hösten, som är min favorit av årstiderna. Även fast årets färgfyrverkeri nått sitt slut och snön med sin kyla börjat inväntas, så är det ändå runtom höstlovet som färgfyrverkeriet varar. De sista färgerna innan mörker och kyla knackar på vår dörr under vintern som oftast känns som om den varar i flera år - men som alltid känns för kort då de första vårblommorna knoppar sig.
   Även om hösten i år har varit precis som jag ville ha den känns den ganska fin och lyckad nog att lämna bakom sig nu när november är ung. Nu hoppas jag bara att snön kommer i stora mängder den här vintern också, för det är ingen vinter om det inte är snö. Jag önskar mig att få se min regnbågssnö igen, jag har inte sett den på år nu.

Nästa hållplats är kyrkogården för min del, ska försöka fotografera lite mysiga bilder och tända ljus hos morfar.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day