Wasurenai yo hajimete no yume

Precious Time, Glory Days. (Rubriken = "don't forget your first dream ever")
Här har det ekat och stått tomt i flera dagar nu... Tyvärr... Jag ska väl försöka ta och ändra på det så snart som möjligt, förhoppningsvis. Har fått nytt batteri till EOS 700 av mamma, så jag tänker fotografera de där sista bilderna på filmen och få dem framkallade fortast möjligast (förhoppningsvis innan sommarlovet börjar). Det känns nästan hemskt att det är bara den här veckan och två veckor till kvar (minus en månad) kvar av det här skolåret... Jag känner inte för att ha lov just nu, men jag får väl så lov att finna mig i det... Och nu ska jag bege mig till bibblan för att ha min håltimme till klockan tio över elva. För nu är fotolektionen slut och det är en klass som ska in här efter oss, så jag kan inte sitta kvar här.
När jag kommer hem måste jag installera om min ritplatta igen - den har typ avinstallerat sig själv igen - och så ska jag väl försöka rita klart någon bild eller bara fortsätta på någon bild som är långt ifrån klar. Dock är det så jävla varmt där hemma att jag inte kommer orka något, knappt orka vara i mitt eget sovrum rent ut sagt.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day