På tok för många bollar i luften kanske...?


Nikon D60 + 55-200mm

Det är nästan så man känner för att ge upp. Uppsats att skriva om "medier och krig", cirka tre fotouppgifter (yrkesporträtt, komposition, och repotage), uppsats att skriva om näringsläran (som jag lyckas glömma bort hela tiden...), fyra bilduppgifter (tre porträtt, tre kroppar, serie och valfria sista uppgiften), miljö-arbetet på samhällskunskapen, få klart de sista frågorna av språkhistorian, tre saker på GKn att fixa klart (cd-omslaget, abc-boken och almanackan - som jag egentligen inte behöver göra klart nu i år) och på trycklektionerna i sig vet jag inte vad jag har kvar att göra, jag vet att jag inte har gjort film affischerna än och att vi ska ha prov på torsdag nästa vecka... Hur mycket blev det som jag ska göra...? 16 saker eller räknar jag helt fel?
   Med en jävla tur lyckas jag nog hinna klart med allt, om jag ger fan i att roa mig med egna saker som jag vill hålla på med på min fritid. Eller nej, jag kommer inte hinna klart med allt. Jag kommer inte att bli klar med min abc-bok nu innan lovet...

Jag längtar efter åska och spöregn i en månads tid nu... Så det blir kallt och skönt igen så jag orkar med att göra något då jag snubblar in över tröskeln och hamnar inom dessa fyra väggar. Rain, rain, come again. Come again every day. All the world is waiting for the rain. (jag fick bara lite lust att göra om refrängen till låten "Rain" av Breaking Benjamin)




Elsa - [ http://eblife.blogg.se ]

Sv: Okej, jag kan iallafall sälja mitt för 400kr inkl. frakt om du är intresserad. :)

Jag har en D7000 så otroligt bra kamera! Den har bättre sensor är D300s:n så köp en D7000. ;)

2011-05-16, 23:50:35 / http://eblife.blogg.se/
Elsa - [ http://eblife.blogg.se ]

SV: Jodå! Det kan man lungt säga att det är! Jag har knappt använt det. :)



Jag fattar precis vad du menar. Jag tänkte precis samma sak innan jag köpte min D7000. Men jag lovar. Men den kommer du inte att ångra dig och det finns ingenting som är sämre på en D7000 än vad det är på en D300s. Allting är bara bättre. :)

2011-05-17, 16:06:51 / http://eblife.blogg.se/
Elsa - [ http://eblife.blogg.se ]

Sv: Haha, jag skulle köpt en D7000. Du kommer bli så nöjd om du köper en! :)

Ja, det får du! Du får med en bruksanvisning om hur du snabbt får igång kameran plus att jag kan hjälpa dig med dina frågor om kameran. ;)

2011-05-21, 21:45:59 / http://eblife.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day