Över tre & en halv timma med webdesign & Sonata Arctica.



Jag kände att det var länge sedan jag byggde en hemsida sist... Så jag var tvungen att sätta mig ned och göra en nu. Har inte fått i mig ett skit rent ut sagt sedan någon gång vid tio imorrse då jag gick upp till datorn, men sedan vid elva kom jag på "åh bygga hemsida...". Så jag är en sådan som måste avsluta själva layouten i sig när jag bygger en hemsida innan jag reser mig upp och gör något annat. Och jag kan väl säga att jag hade ett jävla bra flyt nu idag, känns kalas bra det. (:
   Nu är det bara helvetet kvar att fixa; att lyckas välja rätt bilder och redigera dem, etc, etc, etc. Det är därför jag skriver här nu, för att bilderna är någon annan dags jobb. Jag har inte bråttom att sluta webdesignen i skolan än (får tydligen slippa alla lektioner när jag har gjort det sk. "projektet", som i min lärares ögon är att använda en av hans tio år gamla layouter och bara byta färger och fylla på med egen text. Vilket jag inte ser som projekt. Därför vägrar jag göra det och kör på mitt webhotell istället).

Nej, nu ska jag käka något... Sedan tänker jag ta tag i allt annat som inte är gjort än... Mitt rum bland annat... Sedan är jag egentligen jäkligt sugen på att baka också, men det kan jag inte göra, måste börja med bildläxan och gamla fotoläxor som jag fortfarande inte har gjort klart...








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day