He's watching you from far away.

Valde att lägga upp en liten... Bit... Av mitt bokomslag nu när jag är i skolan och har tillgång till internet. För hemma har jag inget internet längre (en av anledningarna till att jag inte har bloggat sedan jag postade det senaste inlägget, trots att jag hade saker att säga och visa). Det ska bli min version av monstret i Frankenstein, som man kanske inte ser än. Jag är långt ifrån klar så jag ska fortsätta hemma.
   Ni kommer visserligen aldrig få se slutprodukten, varken i digitalform eller på ett foto som färdig produkt. Min blogg är inte till för att visa stora bilder, max är 600 px, och mitt bokomslag är betydligt större än så (355x180 mmför att vara exakt). Men det betyder inte att jag inte kommer visa den någonstans. Det är stora bilder jag har min medlem på dA till.

Jag har gjort mig själv till MVG+++ barn utan att plugga. Missade provet vi hade förra torsdagen, så jag tog ett prat i tisdags med min lärare så jag fick göra det idag, och jag är en sådan person som gillar att visa vad jag kan utan att plugga... Failade bara på en fråga för att det var månader sedan jag höll på med vår stora skrivare sist. Så av 60 poäng hade jag 59, en poäng ifrån mitt mål.

Sorgligast av allt är att när jag kommer hem har jag inte Spotify... Och jag äger inget av Sonata Arctica's album, och förtillfället är det endast dem och inga andra jag vill lyssna på... Otroliga inspirations kickar man får ifrån dem, känns inte som att jag suttit i två timmar och ritat...








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day