I opened the door to your soul.


iPad + Ttv basic


Det är varmt och sista dagen på jobbet var som sagt idag. Vilket känns ganska skönt, även fast jag verkligen har kommit in i rytmen att gå till sängs vid 22:00 och gå upp 05:40 på morgonen, det har varit ganska trevligt att leva så de här tre veckorna så jag tror jag ska fortsätta leva så resten av sommarlovet. Jag har även gått och undrat vart åskan som man blev lovad tog vägen? Det är strålande solsken nu nämligen och har varit så sedan tolv. Så jag tänkte faktiskt vara vettig och gå ut i hagen för att hälsa på korna (fan vad glatt det känns att de är där nu i år! jag saknade dem så mycket förra året!).

Jag måste även försöka städa i sovrummet i kväll, plus att jag gärna vill rita klart "mod" också... Men jag lär nog inte hinna båda eftersom jag tänkte rensa en massa papper och så här på skrivbordet för att få plats med min nya scanner.




KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Vilken tuff header du har.

2011-07-22, 17:00:02 / http://knorkan.blogg.se/
Linafoto

Svar: Ja, igelkottar är söta :D

2011-07-23, 21:08:32 / http://linafoto.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day