Det var en tid som inte hörde hit.




Jag har inte vart så överdrivet intresserad av min iPad fram tills idag... Fy fan vad jag älskar den nu, haha. Dock vill jag veta hur man högerklickar på bilder på hemsidor som man kan låna bakgrundsbilder ifrån (någon som vet hur man gör? Jag fick upp "spara bild" av misstag då jag läste en blogg förr förra veckan, men har inte fått upp den efter det).
   Det känns visserligen lite sorgligt vad gäller biten med instagram, jag hade gärna velat testa den... Men jag är osäker på om jag vågar ladda ned den appen, eftersom den är under listan med appar för iPhone även fast det står att den ska funka ihop med iPad under requirements (jag förstår inte varför jag inte kan det svenska ordet även fast jag vet vad det betyder! Blir så irriterad på mitt ordförråd)... Är det någon som vet ifall den funkar på iPad eller måste jag vänta och se ifall de gör en app till iPad också?

Nu känner jag att jag inte har varit så duktig idag även fast jag suttit och lärt mig min iPad ganska väl (i alla fall så bra som man kan lära sig den på knappt en dag)... Jag har inte städat mitt rum än, för jag har varit som fastklistrad vid min iPad... Så jag måste nog gömma den resten av kvällen i klädkammaren så jag kan städa rummet i fred, haha.

Fotografierna är exponerade med min iPad, med någon fin fotoapp som tydligen ska försöka efterlikna bland annat polaroidkameror och andra fina gamla analoga kameror.




moa

Om du vill kopiera bilder från en blogg tror jag att du ska hålla in fingret på bilden tills "spara bild" kommer upp. Men gör bara så på sidor där man FÅR kopiera ! ;)

2011-07-17, 10:10:07 / http://bilderbymoa.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day