Dag och kväll. Kall och varm.




Olyckligtvist verkar det som att det inte blir en lika fin dag idag... Det är en massa mörka moln som ser ut att vilja blöta ned världen i ett ändlöst regn på himlen. Så att bli av med bonnabrännan min får jag så lov att ta någon annan dag. Istället tänkte jag försöka ta och beta av åtminstone tre saker på sommarens "att göra"-lista nu idag, minst två. Det känns nämligen inte så bra att den fortfarande är så lång, så jag har bestämt mig för att fixa massa små snabba saker först så det känns som om jag kommer någonstans på den innan jag sedan fortsätter med stora saker.  Som t.ex. att sy upp gardinerna borde gå fort när jag väl fått ned dem (plus att det ger mig en anledning till att skura av lite i fönstret också när de inte är ivägen).

Ska i alla fall börja med att äta något, det är en fin start det. Sedan får jag se vad jag börjar med.




Elin

Åh, vilka fina bilder!

2011-07-29, 09:01:17 /
Jani

härliga sommarbilder!

2011-07-29, 13:58:30 / http://www.janioinonen.com




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day