Jag gör något... Men det går sakta.




Lägger upp denna bara för att ni ska se att jag faktiskt gör något och att det faktiskt har hänt något med bilden sedan senaste gången jag lade upp något i stil med en "in progress" bild här på bloggen (som för den delen kan hittas [här] om någon vill se hur "mycket" skillnad det är på den). Och ja, fjällen mitt uppe på min ponkes skalle är mörkare för att de övriga ska bli i samma nyans, men jag skiftar med att göra olika saker i bilden för att inte tröttna, i ena stunden jobbar jag uppe på skallen med fjällen, i nästa på vingen eller med hornen, osv.

Och ja, jag vet. Jag har bytt plats på hela alltet efter senaste in progress bilderna, det kallas att jag var för lat för att orka med hela hans ansikte, för jag förstod redan för månader sedan att detta skulle ta tid då han är första draken jag ägnat så här pass mycket tid åt fjällen (detta är för den delen bara fjärde draken som jag gjort fjäll på)...

Dock tror jag att huvudet blev lite kvadratiskt om jag får säga min sak... I alla fall kinden blev lite kvadratisk tror jag...




Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Det tycker jag bestämt att du ska göra :) De första färgerna jag köpte var en för hudfärg, alla warm grey (5st), en dämpad röd, blekt blå, skogsgrön och en lite pastellgul. Sen märkte jag ju att det behövdes mer och så beställde jag hem typ trettio pennor på en gång.. hehe ;P

2011-01-16, 23:35:35 / http://nevnarien.se/
Vaiho~

HERRA JOMALA VILKEN FIN BILD :'DDDDD

2011-01-17, 11:30:52 / http://weron.blogg.se/
Tobias Martinsson - PhotoFrame

Häfftig :D



Allt bra med dig idag? :)



/Tobias

2011-01-17, 19:53:50 / http://photoframe.blogg.se/
Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; Gött att höra! Bara fint här med! :D Vad pysslar du med?

2011-01-17, 21:09:45 / http://photoframe.blogg.se/
Sarah

fin blogg :)

2011-01-17, 21:15:16 / http://sassij.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day