I'm never alone.



Översta; Nikon D60 + 50mm Nedre; Nikon D60 + 55-200mm - Bror + Canon EOS 1000FN på båda, inte fotograferade vid samma tillfälle, ena är fotograferad nu idag, den andra är fotograferad den åttonde.

Solen skiner, så perfekt dag för det! Passade på att gå ut och göra fotoläxan, plus att jag fick bror min att komma ut med EOS 1000FN också (ännu ett plus på det är att han fick låna mitt tele som jag köpte till EOS 700 i december förra året).
Ska fixa till fotografierna nu lite snabbt, min lärare vill ha alla olika uppgifterna fördelade på A4 pappe... Sedan får jag hoppas och be till Mata Nui om att min fotolärare nöjer sig med mina fotografier... Det blev typ ett snö-tema på dem... Sedan när jag kom in fick jag och bror kom in igen fick vi höra att bi blivit väldigt uttittad av våra grannar (som jag egentligen tycker borde börja lära sig att jag är kamera kär med tanke på att jag ofta "springer" omkring med antingen D60 över axeln eller EOS 700 eller båda).

Har även börjat göra den jävla samhällskunskap läxan (jag hatar samhällskunskap mer än något annat och det blir bara värre när min lärare suger eftersom jag var bortskämd med den bästa SO läraren i högstadiet) och mediekommunikations läxan gjorde jag klart igår kväll. Utöver det har jag svenska läxan att fixa också och bild läxan tänker jag vänta med, kommer inte hinna med annars, den är inte tills imorgon. Och GK läxan har jag gett mig själv eftersom jag inte hinner med på lektionerna med att rita alla bilder, dock vet jag inte om jag hinner med att ens göra klart bilden på Cour som jag började med i skolan... Fiskarna går före den "läxan"...

Aja nog snackat och mera jobba nu. När jag är klar med fotografierna käkar jag lite snabbt och försöker göra klart samhällskunskaps läxan...




Vaiho~

Sv; Jasså du stalkar mig!? :o haha<3

Och ja, jag måstre hitta dit också snart nog! Måste bara läsa lite först i bok tråden, det är intressant! :'D

2011-01-23, 19:37:59 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day