Shout, shout, shout, let it all out.


Nikon D60 + 50mm

Jag har dampat på polishelikoptern för att dess oväsen gick mig på närverna när jag gick där i min egen lilla värld och delade ut reklamen (gissa om man kände sig uttittad då den for förbi över ens huvud över tio gånger, man kände sig efterlyst nästan, haha, även fast de bara letar efter någon tjej som försvann igår). Lär väl slappa här vid datorn några minuter till innan jag går ned och käkar lunch i form av hemmagjord pizza (okey, inte hundra procent hemmagjord, men ändå, nästan). Sedan ska jag väl troligtvist in till Uppsala och se efter ifall jag kan lyckas få ett helg & lov jobb på djuraffären som jag redan har jobbat extra i och haft min prao i... Inte för att jag hoppas på något, de hade redan hittat någon som var på anställningsinterjuv igår eller något, men jag fick höra ifrån mina föräldrar att någon av de som jobbar där tyckte att jag skulle söka ändå. Så lär jag väl försöka tigga till mig att bli avsläppt så nära slottet jag kan komma på samma gång så jag kan göra en annan version av min fotoläxa än den versionen jag gjorde fredag förra veckan. Det är rätt så vackert väder ute till och från (molnen styr vädret idag), så man kan hoppas att jag får till det. Sedan vill jag leta efter en hatt också så jag har det redo tills mössan åker av (vilket det känns som att det blir snart, med tanke på hur varmt det är utomhus), men det kanske inte är allt för viktigt nu idag, kanske kan fixa det på onsdag annars.

Efter det har jag två läxor (en som jag gett mig själv, med andra ord GK läxan, och den andra är samhällskunskap). Sedan vore det underbart att hinna rita klart "mod" och en sak jag håller på med då och då till Cour... Min lista för den här helgen har totalt 12 saker som måste göras och som vill göras... Så ja... Död på måndag kanske?

Hörs senare!




johanna

FIN BLOGG :)





Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day