Såg du vem jag var? Jag trodde inte jag fanns kvar.


Nikon D60 + 50mm - Lovar detta är sista bilden på mitt förbannade hjärta, haha. Anledningen till kvadratiskt är att denna var en av bilderna jag printade ut på canvas i skolan, och de skulle vara kvadratiska, så därför får den vara kvadratisk här också.

Jag har kommit på att jag verkligen behöver nytt stativ nu... Gammla góa Velbon D-500 dog då jag skulle fotografera de bilderna jag har lagt upp nu här senast på bloggen... Så gängan som man ska sätta fast huvudet på gick av i två delar... Stativ-lös-människa här med andra ord. Kalas bra tajming också, jag lär behöva stativ till min jäkla fotoläxa som ska vara klar tisdag näst nästa vecka...

För övrigt, underbart med lov - äntligen, det behövs för min del då jag har vart duktig och inte missat en enda skoldag sedan jullovet (visst, i måndags missade jag lite mindre än halva samhällskunskapen och webbdesignen pga. att jag skulle besöka akademiska, men lustigt nog fick jag närvaro på båda lektionerna). Visserligen lär det inte bli ligga och slappa i sängen/soffan halva dagarna för mig den kommande veckan, min lista är "ready to go" och är inte överdrivet kort (större delen är faktiskt skolarbeten och "måste göras för att kunna leva" saker). Men jag tog ledigt ifrån den idag då jag bestämde mig att jag börjar beta av den imorgon.

Nu är jag as trött, vi hade stepup idag på idrotten, så det kan förklara en del. Så jag tänker rent ut sagt gå och lägga mig inom några minuter.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day