J as in Jelly


Större finns [här] - men är fortfarande inte original storleken (visserligen inte allt för mycket förminskad ifrån vad originalet är)

Ännu en bild till min abc-bok. Visserligen gjorde jag egentligen klart denna igår kväll, men tyckte den blev så fasligt dålig att jag började om imorrse eftersom jag ändå har sovmorgon på onsdagar, och så gjorde jag klart det sista på GK lektionen idag.
Fötterna blev totalt fel ja, det är jag väl medveten om, men jag orkade inte bråka med dem så jag sket i det, vi kan låssas att någon har käkat upp dem för henne tidigare och att de växte ut fel.

Har förövrigt inte använt den där som man smetar ut med (vet inte vad den heter på svenska eftersom jag har levt med mitt engelska Photoshop CS i många år, men smudge tool heter den på engelska är ett som är säkert), och det var svårare än vad jag trodde att inte använda den (det blir att man använder så mycket mer nyanser av färgerna utan den)... ^^'

Nästa blir att börja om med draken till D (ta bort fjällen bl.a.). Större delen av layouten till min abc-bok är klar nu i alla fall, har skrivit all text som jag hade tänkt ha med i den (dock behöver jag ha den rättad), så nu är det bara alla bilderna kvar att göra. Visserligen känner jag mig lite "smart" nu, jag valde att ta bort å, ä och ö. Cour talar ändå inte svenska så han behöver inte kunna å, ä och ö, så nu har jag tre bilder färre att rita... :P




Hanna

så himlahimla söt drake! : D

2011-02-18, 15:29:22 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day