I en dröm, ett minne...

Jag hade tänkt att lägga upp en bild jag gjorde klart förra veckan här på bloggen igår kväll... Men det blev inte av. Jag fastnade i en tid ifrån det förgångna, tror jag... Och sedan i framtiden... Och tillsist i en bild i nutiden.
Min tanke denna morgon var att jag skulle lägga upp den bilden idag istället... Men inte blir det av heller, för mitt usb-minne ligger där nere och jag ska inte ner något mer idag.
Jag är helt död i benen efter att ha gått upp för den branta backen minst femtio gånger idag under de fyra timmarna jag åkte tefat. Då jag kom in till stan sprang jag i affärer och hittade en hatt (yay for that) som jag köpte. Tänkte köpa en sjal också, men jag kunde inte välja om jag ville ha en svart eller vit, så det blev ingen av dem. Insåg att jag inte skulle hinna med tretton över tåget då jag var vid stora torget, så jag stannade inne på akademibokhandeln i tjugo minuter där jag dregglade över några pennor jag vill ha och stod och velade över första boken i en serie jag har gått och små dregglat över pga omslagen på dem samt titlarna på böckerna...
Och sedan när jag kom hem käkade jag i stort sätt bara mellanmål innan jag gick upp hit för att se på legend of the seeker (fy fan vad jag grät i näst sista och sista delen av säsong ett)... Dock tror jag att mitt "åh jag är beroende av serien" som jag har drogats av sedan förra onsdagen har mättats lite... Jag gillar inte säsong två, och då har jag bara sett första delen hitills... Jag får bara "sett förr, hört förr." av den första delen... Speciellt då det gäller Richard, hans sätt, hur han förändras där i första delen, får mig bara att tänka på säsong fyra av TMNT där Leo är exakt likadan. Det gör en deprimerad... Säsong ett var helt bäst och allt bra, och så kommer första delen i sänsong två och är jätte dålig - i mina ögon... Men det kommer inte stoppa mig ifrån att se hela säsong 2 och hoppas på att de ändrar sig vad gäller säsong 3, om man har en jäkla tur så kanske det är som med Leo, att Richard blir sig själv igen efter x antal delar.

Men nu är det dags att bege sig om man ska orka med GK lektionen imorgon...








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day