Hjälp sökes av dig som har koll på vart man kan köpa saker.


Nikon D60 + 50mm

Det är så att jag klippte av mig håret idag och jag blev inte ett skit nöjd för att hon inte klippte mig som jag sade att jag ville bli klippt (det enda hon gjorde rätt var uppklippt, utöver det, inget).
Eftersom det blev så fel som det blev så är inte jag så pepp på att visa mig utomhus för fem öre. Visst, om jag drar på mig mössan som jag har när det är kallt ute och har den på som jag alltid har inne i skolan, så kanske jag överlever. Men sedan när det börjar bli varmare och mössan åker av, så äger jag inte allt för mycket att ha på skallen för att dölja håret mitt. Jag har min högt älskade keps som jag fick av världens bästa Sara, men den góingen passar tyvärr inte allt för bra till t.ex. tunikor+leggings (den är mer en "hej jag är kille idag"-specialare när man går med brors jeans, drak t-shirt (eller möjligtvist ett linne), converse och ev. en skjorta eller munkjacka)... Och jag har blivit typ lite besatt av tanken att jag vill ha en hatt, dock har jag egentligen ingen aning ifall jag passar i det eller något sådant. Det är bara ett ha-begär jag har haft i några veckor nu.
Men jag har ingen som helst aning om vart man köper en hatt. Så min fråga lyder; Är det någon person där ute i vårat avlånga land som vet vart man kan hitta hattar till lämpliga priser?

Ja, håret växer ut igen, jag vet, speciellt då det gäller mitt. Det växer som ogräs i gräsmattan en ljuv sommardag. Men tills den dagen är kommen då det är långt igen vill jag inte gå utan något på skallen.

Det känns som att jag har börjat bli fasligt ytlig helt plötsligt, jag brukar vara den som inte bryr mig om ifall mitt hår ligger fel på skallen eller står åt alla håll när jag går utanför dörren. Och nu helt plötsligt så gör jag det, undrar om jag är sjuk...








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day