Då jag vill, är stunden då tiden aldrig står still.



Nikon D60 + 50mm

Jag vet inte om jag ska kalla mig duktig då det gäller GK lektionen idag... Råkade provsmaka tre godis-saker och blev godisbesatt igen - jag vill gå ned och köpa godis... Och så satt jag typ bara och skissade idag, för jag tänkte att det tar för lång tid att göra allt på GK lektionerna, för att inte tala om att jag måste vara tre gånger så nogrann emot vad jag brukar vara då jag ritar här hemma eftersom min ritplatta inte är installerad på "min" dator i tryckeriet... Så då körde jag med att sitta och skissa... Fan vad jag blev arg på ena skissen på Cour... Fick inte till den så som jag ville ha den och jag tror inte att jag kommer att få till den som jag vill ha den heller. Däremot tror jag att jag blev nöjd med draken jag skissade upp till A, allt hänger på om jag kan få till den som jag ser den i huvudet... Den kommer inte precis att vara... Normal... Om jag får som jag vill det vill säga. Sedan kom jag inte på hur jag skulle rita draken på B så jag hoppade över det och gjorde en kines till C lite snabbt (på tal om kines, jag har tappat bort min kines som jag började måla med akvarell för några månader(?) sedan).
Jag hann inte med något mer än det, för vi slutade en timma tidigare och fick inte stanna kvar längre än till halv två. Så det var proppfullt på bussen till centrum för alla klasser slutade vid halv två. Hann med 14:13 tåget hem och sedan käkade jag mellanmål till tre skulle jag tro. För ganska precis en timma sedan avslutade jag att se på "Legend of the Seeker"... Och jag blev lite för förtjust i den serien, haha. Råkade se lite innan jag begav mig till tåget imorrse och tyckte att den serien såg intressant ut, så jag kollade upp den nu på datorn då jag kom hem och så blir man såklart överlycklig att Sverige ligger så jävla mycket efter alla andra länder med att börja visa nya serier, för många av delarna finns uppe på youtube och har funnits uppe i nästan ett års tid. Plus att jag slipper den jävla dåliga översättnings texten när jag ser på saker inne på youtube. Så tumme upp för det... Är fett pepp på att fortsätta kolla på den serien i några timmar till, men ja, det känns lite fel att se allt på en gång... ^^' Har redan drogat serien i två timmar i sträck idag, så det får räcka.

Impuls skrev något imorrse för den delen också. Ibland får jag sådana sjuka behov att behöva skriva något oförklarigt mitt emellan mina långa saker...








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day