du är för långt bort, du är för ensam, du är allt.



För att vara helt ärligt så vet jag inte vad som har hänt med mig själv, plötsligt älskar jag något som jag slutade älska för så många år sedan... Jag har flera gånger försökt att återuppta det intresset jag en gång hade, men varje gång har jag misslyckats. Nu har något hänt och jag vet inte vad. Kanske var det något min lärare sade? Kanske var det något de alla orden som stod inprintade på de vita papprena som fick något att väckas till liv igen?
   Helt ärligt, så bryr jag mig inte vad som hände - jag är lycklig över att än en gång få älska vad jag aldrig sett på nära håll. Jag är lycklig över att få tankeställare om det som en gång skedde och det som fortfarande sker där ute i det svarta som vi kallar universum.



Det jag aldrig kommer att få vidröra och det som jag aldrig kommer att få se på ifrån riktigt nära håll, himlakropparna där ute runt omkring vår värld kallad Tellus... Gör mig trots all den glädje jag känner då jag ser upp i den svarta himlen som tycks vara så långt borta, så sorgsen att man nästan vill gråta. Jag vill inte bara se de där små prickarna högt ovanför mitt huvud. Jag vill se så mycket mer... Så väldigt mycket mer...
   Jag är ganska säker på vad jag önskar mig mer än något annat... Ett riktigt stort och fint teleskop är för mycket att önska. En fin stjärnkikare däremot, det vore något...





Anna

Håller med dig. De är fantastiska!

2011-12-16, 10:39:25 / http://madeinjapan.nu
Annie

Stjärnor är magiska.

2011-12-18, 09:45:19 / http://selain.blogg.se/
Felicia

Åh vad hade du för inställningar för att fota stjärnorna? :D





Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day