WAI - In progress

Photoshop CS + trasig datormus + många timmar =


Jag kände inte riktigt för att spamma ned twitter ännu mer med en massa WIP bilder på denna, så jag visar en här istället. Skulle nog kunna påstå att jag är ungefär lite mer än halvvägs med bilden (okey, jag är nog betydligt längre än halvvägs, det är bara vingarna, svansen och lite grejor kvar på bakgrunden att göra).
   Egentligen hade jag önskat att jag var klar med den nu, men, men... Jag tänker inte skämmas allt för mycket, för jag hade inte väntat mig att det skulle bli så som det blev när jag höll på med [videon] fortfarande... Visst, fjällen är rejält olika stora överallt, men det är ganska svårt att få det lika stort överallt med datormusen (det är nog så gott som omöjligt, det är svårt med ritplattan).

Imorgon är det första dagen på mitt sista läsår i skolan. Jag är i ett väldigt neutralt läge till hurvida jag vill att den ska komma eller inte - det spelar helt ärligt ingen roll för mig. Mitt schema för i år är inte kul, det kommer se olika ut varje vecka så jag kommer aldrig att lära mig det utantill. 




Rebecca Rehn { F O T O }

Gud vad duktig du är!

2011-08-18, 23:09:37 / http://rebeccaarehn.blogg.se/
Mikk

Jag gillar verkligen din blogg, speciellt alla inlägg under "kreativt". Superfina grejer. Tack för att du delar med dig.

2011-08-19, 00:08:46 /
Vaiho~

Jäklar vad nice det blir! :D

2011-08-20, 00:57:56 / http://hungercatchjay.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day