Om tiden stod still, skulle jag göra vad jag vill.


iPad + Ttv camera + PS Express


Man skulle kunna säga att jag har drogat dator hela dagen nu, men jag har egentligen bara ritat klart en halv bild och försökt komma på hur man skriver i annonser som man lägger upp på blocket (alltså hur man ska skriva om saken man vill sälja).
   Föräldrarna är borta idag och åker båt, så det är bara jag, bror, fiskar och Elin hemma idag. Ganska skönt egentligen, det är väldigt tyst här. Bror sov tills halv elva eller så och nu är han ute med sin moppe så jag slipper honom.

Jag tänkte väl gå ned och hitta på något att äta till lunch nu, börjar bli hungrig (man blir fasligt hungrig av att rita) och sedan efter det har jag bestämt mig att jag ska bli klar med bilden jag håller på med innan jag gör något annat (dock kommer bara lägga upp den inne på dA eftersom den skulle bli så ful om jag förminskade den till 600px för att den ska passa här - originalstorleken är 2500x2500 px).




Miss E

Vad härligt att rita :D

2011-08-05, 17:33:26 / http://timelimits.blogg.se/
Elin

Va skönt att va hemma ensam. :)

2011-08-07, 18:26:50 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day