"Here I am, Deidara-senpai! :D"

Deidara och Tobi är inte mina, de båda tillhör Masashi Kishimoto.

iPad + Sketchbook


Jag blev en latmask med denna på slutet och orkade verkligen inte ge mig in på att göra de vita ränderna runt om molnen på deras kappor, än mindre försöka pilla in molnet på Tobis (han till höger) arm. Så ursäkta för det, hehe.
   Det är kul att rita på paddan, men jag föredrar nog ändå ritplattan/datormusen+datorn eller penna/färg+papper (men det är ju trevligt att jag kan rita vart jag än går i skolan nu med paddan om jag glömt papper+pennan hemma).

Ursäkta för den fasligt dåliga bloggningen ifrån min del... Jag har en hel del bilder ifrån D60 på datorn just nu + att hela minnet som jag har i D60 just nu är fyllt av porträttbilder (plus en regnbåge som fick vara kvar för att bilderna inte skulle börja om att heta 0001 igen), så jag ska försöka bättra mig.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day