afraid of the past.


iPad + Instagram


Var uppe tidigt idag som vanligt för att jobba... Av någon anledning tog det ungefär en timma kortare än vad det brukar ta, så det kändes fint och jag blev riktigt pepp på att slita hela helgen med saker jag behöver göra.
   Vid lunch bar det av in till Uppsala och jag gjorde ett välbehövligt besök på Panduro som öppnat i Gränby - kom hem med tretton nya Promarkers, en Fine liner, ett nytt ritblock, och ett fint pennskrin till mina Promarkers (dock behöver jag ett till, för jag har tre för mycket för att alla ska få plats). Efter det besökte vi djuraffären jag jobbade extra på när de behövde hjälp förr i tiden för att hämta Fridolf (vänstra bilden). Dock tror jag att han inte trivs inne i Tjabos terrarium, i mina ögon verkar han vara rädd... Så jag börjar undra om Tjabo fortfarande är kvar där - helt ärligt så tvivlar jag inte på det eftersom jag brukar höra saker då och då ifrån den delen av vardagsrummet där terrariumet står, så för mig kan det mycket väl vara så att Tjabo är kvar där än... Så jag vet inte... Det känns inte överdrivet bra egentligen, men jag har inte mycket att säga till om så det finns inte precis något jag kan göra åt det. Det är inte precis så att jag kan prata med de döda, jag hör och känner av dem bara.

Egentligen är jag trött redan nu, men jag tänker vara uppe ett tag till... Måste rita klart "WaI" så snart som möjligt... Plus att jag måste börja spåna i hur sjutton det var jag hade tänkt rita Nui-Jaga för ett tag sedan... Sedan blir det Promarkers som fan! Tänker testa att börja rita demoner med Promarkers också, det blir så tråkigt med blyerts i längden även om det blir snyggt som fan om man sitter så många timmar som jag gör med det jag ritar.

Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!




hanna

nu när du köpte nya promakers vill man ju se något du ritar! :'D

2011-08-28, 22:09:21 /
Matilda

Följa varandra via bloglovin?:) kram

2011-08-29, 17:43:37 / http://tildagrubb.blogg.se/
Vaiho~

Vi skulle göra dom 50x150 mm av någon andledning. Vi har gjort 50x90mm förrut, men de här skulle typ vara special eller vad fan det var :D men du har korrekt ;)))))))))

2011-08-29, 23:17:37 / http://hungercatchjay.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day