Tjugotvå



En viss person ansåg att jag skulle rita något på tio minuter. Så jag tänkte "visst, jag kan väl prova det". Jag gjorde ändå en ny lista på Spotify för några dagar sedan som är på ganska precis tio minuter. Så jag körde "när den är slut släpper jag pennan", men det blev två gånger som den listan spelades plus reklamen på två minuter ungefär... Så tjugotvå minuter. Tänker väl färglägga den i framtiden också och ha den på sista sidan i min abc-bok.

Mitt Photoshop är döende. Min ritplatta är halvdöd. Mitt internet lever - förhoppningsvis - på Telia nu istället för sämsta Combort från och med idag. Mitt musik beroende har inte minskat för fem öre - snarare ökat eftersom jag fick ett vackert tips ifrån youtube om att jag borde lyssna på Skillet, och det gjorde jag, förbannat bra människor säger jag bara.

Jag har varit lite halv dålig sedan i onsdags förra veckan då det började med illamående, som nu gått över till att frysa och svettas om vart annat och att ha så förbannat ont i halsen. Så därför har jag sett om de första sju avsnitten av TLOTS och så såg jag på en film kallad "Sucker Punch". Den kommer egentligen inte till Sverige förens den åttonde, men jag orkade inte vänta för att gå och se den på bio (visst, jag överväger om att se den på bio också eftersom det är bättre kvalité där), så jag letade reda på den och såg den online istället eftersom den släpptes redan den tjugofemte mars i vissa andra länder. Och bara för att jag suger på att berätta vad något handlar om utan att berätta allt så får ni själva se trailern [här], om ni vill veta vad den handlar om.




Vaiho~

Opps, såg det nu XD Tackar som rättar mig C:

Och tackar typ C:

Och as grymt du ritar! :'D

2011-04-03, 23:25:28 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day