Lika död som dödslinjen. Lika jobbig som jobbvirret.


Jag är stolt kan jag med gott samvete säga, för jag blev klar med bokomslaget till Frankenstein nu idag. Anledningen till att jag är extra stolt för det är eftersom jag hann klart långt innan deadlinen, vilken är på måndag. För att inte tala om att jag faktiskt blev nöjd med mitt resultat. Jag har nämligen haft en bild i skallen på hur jag ville ha den sedan vi fick veta att vi skulle göra boksomslag, och jag lyckades nästan få samma resultat som jag hade i huvudet. Visserligen har jag inte ens lagt upp resultatet på dA än, har inte orkat sitta och översätta all text till min inte överdrivet bra engelska än. Men den kommer väl upp där till helgen skulle jag tro.

I övrigt har jag suttit och letat både helg och sommarjobb nu både idag och igår. Så jag har hunnit söka på ett till ställe, sitter och försöker få ihop något till ett annat ställe, men jag vågar egentligen inte hoppas på något eftersom jag aldrig har sommarjobbat förr och det enda helgjobbet jag har haft (och som jag fortfarande har) är SDR, men det jobbet vill jag inte mer än att bli av med så snart som möjligt och skaffa något riktigt jobb istället.

Ja, detta blev kanske inte det mest värdefulla inlägget, men ibland behöver man skriva...




kurdisk muslimsk tjej <3

intervjun e jobbig när man söker jobb ! :/ haha :D kram <3





Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day