Det finns alltid en skillnad. Och jag kan bevisa det.


Översta bilden: lite seriös, men totalt fel ställe att fotografera på enligt mig. Nedersta bilden: totalt oseriös. - för att visa bror min att det blir skillnad och oftast bättre om man går ned till blommornas höjd istället för att titta ned på dem.

Jag har överlevt första skoldagen, och jag somnade bara på svenskan för att min lärare blev så tråkig. Däremot satt jag och skämdes som fan på samhällskunskapen. Vi började nämligen se en film, tror den heter "The planet" eller något sådant, jag satt och tänkte när han sa vad den hette så jag missade det (det känns som att det är något som har/går på Animal Planet eller Discovery är ett som är säkert). Den halvan vi hittills sett av den filmen har i mina ögon hittills varit bra... För den påverkade mig.
   Nu ska jag ägna kvällen åt att försöka få ihop fotografier med någon form av tema för att använda till min kalender som vi ska göra i skolan... Jag har noll idéer på det helt ärligt... Sedan måste jag även sitta och välja ut bilder som jag ska sätta in i mitt galleri... I can just say; good luck to me...

Dock har jag en gaaalet - förhoppningsvis - bra bild i hjärnan just nu som jag är så pepp på att sitta hela natten och rita... Och den bilden är väldigt olik vad jag brukar rita nu för tiden, kanske är likt det jag ritade förr, men inte det jag ritar nu för tiden, jag gör inte fanarts överdrivet ofta, speciellt inte ifrån animes eftersom jag inte ritar manga längre.




Kattsvärld

Jättefin bild!+ cool blogg.

2011-04-30, 17:11:58 / http://kattisvärld.se




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day