Twins of Darkness - In progress


Jag vill inte veta hur många timmar det är som jag totalt har suttit och skissat och markerat konturerna på den här teckningen. För länge är det. Har inte ens börjat skissa upp en seriös skiss på "person"(=drake) nummer två som ska vara med i den... Sedan tänker jag skanna in den och göra den på datorn (ja, jag skulle ha kunnat rita den på datorn ifrån första början, men nej, det funkar inte så då jag ritar dem, jag har försökt, men jag måste göra det för hand för att få det rätt).

För den delen är jag nog något nu. Jag hör saker jag inte borde höra. Musiken tog slut medan jag satt med bilden inne i photoshop och fixade in vattenstämpeln på den, det hade gått ca. tre minuter efter att sista låten hade tagit slut, jag hade precis sparat bilden. Så hör jag något precis bakom mig. Det lät som en viskning... Skulle gissa på att det var en man som viskade. Jag hörde inte exakt vad det var som sades, men jag hörde att det var någon som viskade något, det lät som att ordet började på "P"... Rösten var dröjande på något sätt, den drog ut på det onödigt mycket... Självklart snodde jag runt och stirrade ut i rummet emot akvariumet och tvn och slängde en blick ut i mörkret utanför fönstret och blev rädd för min egen spegelbild (haha, jag är så lyckad då det gäller att titta ut igenom fönstret). Och nu känns det äckligt obehagligt bara och jag drog igång DF på jävligt hög volym så jag slipper höra något annat.
Känns i och för sig lite löjligt nu när jag skriver det, men ja, det var lite creepy... Vet fan inte om det är jag som är sjuk i huvudet, har för stor fantasi och tänker för mycket på annat än sådant som folk i min ålder gör, eller om jag faktiskt hörde det, så det är kort och gott lite frustrerande då man inte vet vad man själv är i för "tillstånd"...




linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack så mycket :)

2010-09-29, 22:17:23 / http://lindaaaa.blogg.se/
MICHAELA D

Svar: Ne, då är det bättre att ta det när man har tid. :)

2010-09-30, 10:04:21 / http://michaelaa.webblogg.se/
Johanna

Fin blogg du har (:

2010-09-30, 10:54:53 / http://byjohannas.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day