The misery.


Nikon D60 + 50mm

Det jag mest av allt skulle göra nu är att gå till sängs och stanna där tills morgonen gryr. Mår pyton. Fryser, halsen gör ont, är allmänt hängig i kroppen sig självt och min huvudverk som jag haft hela dagen har börjat göra sig påmind igen. Men det är för mycket begärt att få krypa ned under täcket för att söka värme.
Läxorna väller överallt. Jag måste renskriva den jävla samhällskunskaps läxan, göra mediekommunikations läxan (som jag varken förstår eller orkar ta itu med), sedan har jag en sjyhelvetes bildläxa (jag nämnde den tidigare, men hon ändrade datumet, så jag slängde skit bilderna jag ritade till förra tisdagen för att ta det mer seriöst, men nu har den läxan växt sig större, tre ansikten + tre kroppar)... Funderar seriöst på att rita klart bilden på Yuna här på datorn och ta med den... Den är en människokropp, som jag har ritat, kan ju printa ut den åt min bildlärare om så önskas... Sedan har jag typ svenskaläxa också... Tror jag, vet inte...

För den delen tänker jag nog byta bort webdesign A i skolan. Ser ingen anledning att gå en kurs som jag redan kan allt i och inte kommer ha något att göra i fram tills sommarlovet (ja, jag har redan hört "gå den så får du ju ett lättförtjänat MVG!!", men det är det, jag vill inte ha lättförtjänade betyg, jag vill lära mig något, har alltid trott att skolan var till för att man skulle lära sig i den, men jag lär mig inte ett skit på webdesignen (okey, jag har lärt mig en sak, och det var lightbox, men det var inte svårt), jag sitter bara och klagar för mig själv på alla fel jag ser på min lärares hemsida - speciellt i css biten). Men det finns inget jag kan ersätta den med eftersom alla andra kurser som jag ville gå inte existerar längre.




Hanna

Mkt läxor )):

2010-09-20, 22:41:41 /
CJ

Fint kort!

2010-09-24, 15:38:28 / http://cjsfoto.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day