It's our memories from long ago.






(Ja, jag är väl medveten om rörig omgivning runt lingonen på sista bilden, men personligen tycker jag det är sött och att det symboliserar den levande värld lingonen lever i, för att inte tala om att man nog kan tolka den röriga omgivningen som den röriga värld vi lever i)

Älskar att fotografera analogt. Visst saknar man att kunna se resultatet i displayen, men det gör det hela så mycket mer "förr i tiden". Jag bryr mig faktiskt inte längre om att jag inte kan se det jag fotograferar med EOS 700 förens det kommer hem när jag fått det framkallat... Det blir en överraskning i vardagen för en.

Underbara värld... Underbara kameror, det gillas.




linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack så jättemycket! haha jag känner igen det där, jag är likadan!

2010-09-16, 21:11:29 / http://lindaaaa.blogg.se/
vaiho~

fy fan va coolt! :'D Skulle vilja testa fota analogt nån gång (:

2010-09-16, 21:46:50 / http://weron.blogg.se/
Rebecka [P.S]

Svar: tack så mycket! :)

2010-09-16, 22:08:17 / http://postscriptum.webblogg.se/
Hanna

Ja, det blir ju som en liten suprise liskom : D

Gillar första bilden ;)

2010-09-17, 15:09:35 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day