I morgonens disiga ljus.

Har suttit och funderat ett tag nu och kommit fram till vad jag ska göra på fredag... Jag tänker göra det jag skulle ha gjort för länge sedan - plocka ihop det jag ska sälja och fotografera det...
Är nog helt hundra på att jag tänker sälja min skinnjacka då den inte är så värst mycket... Mig... Visst, det är väl sämsta tillfället för mig att sälja den nu då det börjar bli kyligt och så ute, men ändå, jag köper hällre en jacka jag själv tycker om till 100% och inte bara till 45%. Dock har jag noll koll på vad man ska ta för begangnade skinnjackor... Den är snart ett år gammal (har för mig att det var slutet av september/början av oktober som jag köpte den), är väl använd totalt under max två månaders tid om man plussar ihop alla dagarna och den är i samma skick som då jag köpte den.

Nu ska jag göra mig klar och käka lite frukost i alla fall, ska åka tjugo över åtta till akademiska - igen. Så vi hörs väl, troligtvist efter skolan någon gång, har mycket bilder som ska in på datorn och jag ska ha med mig usb minnet eftersom jag inte har CS3 här hemma och kan öppna bilderna jag fotograferar i raw (jaa, jag har vart duktig, har tagit mig "modet" till att fotografera med raw de senaste ca. 3 veckorna, dock förstår jag mig inte på camera raw än, men tänkte att jag kunde ägna den här GK lektionen till att lära mig det)...




Vaiho~

Hahhaa, fråga Hanna, tror hon vet vad camera raw är ^^

2010-09-15, 10:10:36 / http://weron.blogg.se/
Neha

Finns säkert massa guider på youtube som du kan kolla på=)

2010-09-16, 16:18:12 / http://nehaexponerar.blogg.se/
Hanna

Jag vet inte vad raw är o.o

Hoppas det går bra på akademiska (stavning?) (:

2010-09-16, 18:19:45 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day