Om jag hade mer än ett ögonblick av ditt liv, skulle jag ge dig allt jag hade att ge.


Nikon D60 + 18-55mm

Jag hade tänkt vara duktig, och fotograferat en ny bild till headern här på bloggen med hjälp av mina drakar.
Jag hade tänkt vara duktig, och bearbetat "Ett öde skrivet i blod" eftersom jag skrivit klart den.
Jag hade tänkt vara duktig, och skryta om att istället för uppgifterna man får på trycklektionerna, så hjälper jag till med beställningar som de får in.
Jag hade tänkt vara duktig, och fixa klart en så kallad "förändrig".
Ja, jag hade tänkt vara duktig med mycket, men vart fan försvann all glöd? I öronen som "blöder" och börjat göra ont mer och mer? Kanske. I tankarna om annat? Inte helt omöjligt. I tröttheten som slog emot mig i vinden före stormen? Nja... I mitt plötsliga behov av att sätta mig ned i lugn och ro, Metallica i spotify, dra igång photoshop och börja rita en drake jag egentligen inte känner och egentligen inte vet hur han ser ut? Ja, det är boven som rövade bort mina tankar om att vara duktig. Men fy fan vad värt det var att ge upp allt för en sak. Övning ger färdighet.
Men nu ska jag överge mitt behov till att rita,
för något har hänt med min högerfot, den gör ont som få och jag måste hitta orsaken till det, även fast jag redan försökt hitta det, men inte sett något.

Om vädret tillåter och jag inte ser allt för... Blek... Ut, tänker jag gå ut mycket i helgen och dels fotografera höstbilder, men jag funderade även på att fotografera ett par bilder på mig själv för ovanlighetens skull... Har fått lust att vara lite ego trippad. Plus att jag helt klart måste ägna mig mer åt mörkerfotografering, det är kul som fan att leka och testa sig fram...




MICHAELA D

Svar: Hahaha, förlåt (a)... och tack:D

2010-10-14, 23:37:32 / http://michaelaa.webblogg.se/
Hanna

Bilden var snygg ;)

2010-10-17, 21:17:39 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day