Boys and girls of every age, would you like to see something strange?

Då var det ett foto i timmen igen. (: Och denna gång kan jag vara med.


08:41 - Godmorgon väckarklockan (mobilen), dags att gå upp.


09:41 - Varm obóy till frukost, mums. (:


10:41 - Musiken igång för att bli peppad till att börja jobba, självklart ska även Guld och Silver (spindlarna) vara med på bild bara för att.


11:41 - Det går sakta fram här, extra sakta då man smsar med en annan människa, men traven växer i alla fall och det kan även tilläggas att jag är as duktig på att trava högar, den höll på att rasa, haha. Tur att man har mycket muskler kvar i låren sedan man spelade fotboll så man kunde hålla emot det och knuffa upp allt igen. :P

12:41 - Tråkigt vänder ute. Tyvärr ingen bild ifrån just denna tidpunkt.


13:41 - Jag hittade min vän, solen! (: Den hade faktiskt kommit fram ungefär tre minuter innan det var dags att ta en ny bild. (: Nice tidpunkt att komma fram om jag får säga det själv.


14:41 - Det är inte mycket godis kvar nu i min skål... Haha, det tog slut fort då man såg på natt på museet två.


15:41 - Då internet inte funkar på dagen som jag hade behövt det fungerande mer än någon annan dag under året blir jag så jävla frustrerad att ord ej finns och jag vill göra både det ena och andra emot combort för att de ska ta och fatta att man sitter vid internet på helgerna mer än vad man gör på vardagarna. Man får väl tacka och bocka att de förstör den enda dagen under året som jag verkligen gillar och längtar efter varje år - eller inte...


16:41 - Det är synd att man får sådant enormt behov av att spela gitarr då man blir förbannad... Min mammas stackars gitarr har fortfarande ont i ena sin sträng, så det funkar inge bra att spela på den, då det är strängen jag anävnder mest som gått av.


18:11 - Försenad pga middag och pga att jag fastnade med att göra ett ansikte på en pumpa... Oj, ursäkta, en paprika. Det var en pumpa jag ville ha för att göra ett ansikte på, men det fick jag inte. :(


18:41 - Sorgestund över att jag inte hunnit med något av allt jag skulle ha gjort denna helg - i stora drag i alla fall... Kände mig så stolt i onsdag då allt på min lista blev gjort, samma sak i torsdags... Men i fredags började det gå ut för... Så imorgon är det bara att starta med att göra så mycket som möjligt ifrån listan som jag inte gjort...


19:41 - Detta är världens bästa bok (och jag måste erkänna att den är den av de tre böckerna i serien som är bäst även fast Jaromir inte är med längre *tyst minut*). Man fastar i den och tappar grepp om tiden då man läser, hehe.

Sedan har jag tyvärr inga fler bilder för denna dag, och nej, jag gick inte och lade mig vid sista bilden, satt och läste fram tills ungefär tio då jag började författa ihop det här inlägget samtidigt som jag läste - göra två saker på en och samma gång, tumme upp för det.

Update första november kl. 09:21; kul, kul, mitt inlägg publicerades inte där i går kväll... Jävla internet. Aja, det är uppe nu i alla fall.




Vaiho~

14.41 bilden, äre tennisbollar eller äre lixom i en blomma? :o

Jag vill nog sno din idé nån dag och också göra en bild i timmen saken C:

2010-11-01, 16:41:21 / http://weron.blogg.se/
Hanna

Vilken nasjig dag hurrud :)

2010-11-02, 13:30:07 /
Annika

hej kul att se din EFIT och dina kommentarer till dina bilder är överväldigande = asroliga

2010-11-02, 20:31:53 / http://joann.se/annika




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day