Lost within your shadow.


Jag behöver köpa julklappar och material att göra julklappar av, samt nya julgardiner till sovrummet... Men det blir inte av idag, glömde plånboken hemma dumt nog.
Jag ska köpa en ny sak till EOS 700... Men det blir inte heller av idag, för mamma ska jobba över pga. möte, så då kommer vi inte kunna åka och kolla på antingen Media Markt eller Siba... Säkert blir det inte av i morgon heller, vilket i och för sig inte gör allt för mycket, då jag lika gärna kan börja handla julklappar då och vara kvar här inne i Uppsala i några fler timmar än vad jag egentligen borde (lär nämligen ta en jävla tid att hitta allt).
På fredag tänker jag handla igen... Men vad säger jag inte, då jag säkert inte vinner auktionen (jag+tradera=funkar inte ihop), och jag vill inte ta ut segern mer i förskott än vad jag redan har gjort (jag kommer seriöst att bryta ihop pga. att jag har planerat så mycket då det gäller den saken jag ska köpa)...
Tänkte läsa lite nu medan jag väntar på att min handledare ska komma tillbaka, så spännande i sista boken av "Den svarta kristallen" att ord ej beskriver hur jävla mycket jag älskar den serien... (':




lisa - smilinggirls!

sv: haha, jag vi är rätt många! :D

2010-11-23, 15:43:46 / http://smilinggirls.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day