Life will fight me to the end.


Canon EOS 700 + 35-80mm

Internet var dött från klockan 17:30 ungefär igår. Jätte kul - eller inte. Jag kunde varken lyssna på musik eller föra över pengar. Så jag vet egentligen inte vad jag gjorde igår ifrån 17:30 för att få tiden att gå... Jo, jag minns att jag garvade åt "Klart att jag kan spela **** åt dig ***, för jag är en snäll pojke" eller vad det nu var han bokstavligt sa, jag minns inte. Men jag garvade då i alla fall, speciellt åt biten "för jag är en snäll pojke". Fråga inte, jag har skit dålig humor. Denna gång tyckte jag den meningen kom ifrån fel person helt enkelt. Plus att jag började göra fjällen på en drake jag började rita för vad som känns som år sedan mörkare... Blev hel nice färg på honom, dock failade skuggningen på fjällen mitt på skallen, så jag måste blanda i mer mörkgrått där för att få det att se lika bra ut som jag fick till det ovanför hans högra öga. För att inte tala om att jag upptäckte en total katastrof med bilden, jag har bara gjort den i 72 dpi, jag brukar i vanliga fall rita bilderna med 300 dpi utifall att jag kan använda dem på någon lektion i skolan (mest troligt GK eller tryck)... Fan så fail det känns, och jag vägrar att ändra nu när jag har gjort såpass mycket och fått till vad jag anser är rätt avstånd emellan de båda ögonen och mellan nosen och ögonen. Dock är det djupet och formerna på honom som jag inte har ägnat mig åt än, men det kommer väl skulle jag tro. Om jag lägger till glöden i ögonen på honom så kanske jag borde kunna få fram lite mer former där.
Nu ska jag käka frukost och bege mig till bussen - som säkert inte kommer gå eftersom det blåser som fan här nu sedan igår när jag skulle gå till bussen inne i Uppsala.

Så ber vi till Mata Nui om att det inte blir snöstorm eller något sådant innan jag har lyckats tagit mig hem, eller jag ska egentligen inte ens hem då jag har slutat, tänker stanna kvar och vänta på att mamma kommer in, för jag vill nämligen besöka Media Markt och Siba idag, och mamma kommer inte åka in till Uppsala ifall det snöar. I need something new...




Vaiho~

Jag har varit vid den där kyrkan! :'D

2010-11-24, 22:42:41 / http://weron.blogg.se/
My Isoniemi

Jättefin bild!

2010-12-02, 18:43:44 / http://mysfoton.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day