Let us make this real, let us make this indestrucible.


Canon EOS 700 + 35-80mm

Jag är död.
Vill sova, men jag tänker inte gå och lägga mig nu, för jag vill skriva. Min nervositet är borta. D60 följde med mig som stöd idag. Vi gick nästan en mil totalt tillsammans, inte illa. Jag blev dyblöt och dröp likt ett vattenfall, men jag sket i det. Traskade muntert (otroligt att jag kunde hålla mitt lugn och min lilla gnutta glädje trots att mannen som körde elvan vägrade låta mig stiga på den och trots att jag missade 84:an så jag valde att gå till centrum istället för att stå stilla i regnet i tretio minuter och vänta på nästa 84:a) in på Fujifoto och hämtade ut min senaste rulle med foton ifrån EOS 700 (men lyckat nog glömde jag köpa nya, men jag funderar ändå på att köpa ifrån Tradera, finns några fina där, plus att jag funderar på att köpa något litet mellanting mellan system och kompaktkamera som är analogt så jag kan få testa att dubbelexponera). Blev ännu gladare trots regnet över det mycket trevliga priset (149 kr) som vad många hundralappar billigare än förra framkallningen. Så hej, Fujifoto har fått tre(jag+D60+EOS 700) nya kunder från och med nu.
Har träffat alla människor som jobbar på Tidtryck samt snubben som inte jobbar på Tidtryck men som arbetar i samma lokal som jag är på APU i (snyft att han röker, det gör inte saken bättre för mig). Har lagat sushi till lunch imorgon och någon dag till (fan vad jag överdrev med wazabin idag, det tåras i ögonen, haha, så lyckat). Jag har fått pass och kan gå nästan hur fan jag vill i "mentalsjukhuset". Jag har ifrågasatt min samhällskunskapslärares beslut om att slänga på oss en jävla läxa där man ska sitta och fråga ut en arbetstagare och en arbetsgivare på sin APU, seriöst, man hinner inte med det på min, det kom in drygt femton nya jobb under förmiddagen, och vi hade redan händerna fulla då. Så jag säger klart och tydligt bara att han kan drömma på om att jag kommer hinna att fixa hans läxa, det finns ju knappt tid så jag hinner med mitt projekt som jag ska få göra under min APU, och jag fixar hellre mitt projekt än hans läxa.




Vaiho~

Nice bild! C:

2010-11-15, 22:50:53 / http://weron.blogg.se/
Kreativlink

Unfortunately, I don't understand a word ... but I always drool about the beautiful photos! :)

2010-11-16, 11:12:25 / http://www.kreativlink.at
Hanna

Så söt bild! :D

Och en mil var långt asså o.o

2010-11-18, 16:13:25 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day