Jag gillar att fotografera spindlar...


Men denna stackaren blev totalt bortglömd då jag fotograferat den (kom ihåg den nu för en stund sedan då jag kom och tänka på lill plutt spindeln jag fotograferade då jag var vid "stranden" till träsket för att känna efter hur tjock isen var), och det var ändå i början av oktober som jag gjorde det...

Här sitter jag och tänker och lyssnar på Asylum (underbar låt kan påpekas, dock lite mindre underbar musikvideo, haha). Snart börjar det dra ihop sig för middag, och jag har inte gjort ett skit idag känns det som... Har varit inne på DC de senaste tre timmarna (varför ska tiden gå så fort då man sitter och skriver i ett forum?).. Jag har hunnit varit ute och träffat hundar (inte med flit, lovar) och så har jag hunnit att jobba..
Kanske dags att börja jobba med lite annat som jag vill ha klart..? Är väldigt sugen på att skriva nu lite innan middagen... Sedan efter middagen hade jag tänkt hinna fotografera en ny bild till headern (finally!) och sy eller rita - har inte bestämt mig än på det sistnämnda.

Vi får väl se hur det blir av detta, kommer säkert fastna med någon film eller något istället...




Julia

och jag som är livrädd för spindlar! :O

2010-11-07, 16:46:49 / http://endagiapril.blogg.se/
Hanna

Frän bild ;)

2010-11-08, 10:15:36 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day