Då man är helt ensam.


Jag gillar att vara ensam, men nu är det nästan hemskt... Jag är på en plats som fortfarande är främmande för mig, helt ensam. D60 är hemma, samma sak med EOS 700, så nu sitter jag här, vid en jävligt cool mac (det är typ en stenålders version av iMac, men den är fett cool ändå och minst lika snabb som den nyaste versionen av iMac) och lyssnar på bandit (woho, jag slipper techno-skiten som min handledare och hans kamrat lyssnar på så fort de lyssnar på radion - vilket är varje dag på jobbet)...
Min ena tryck lärare har varit här på besök, jag blev väldigt förvånad. Kommentaren jag fick var "Så du driver Tidtryck själv nu?"
Jag har i alla fall varit duktig trots att jag har varit helt ensam här, har gjort klart dekalerna och påbörjat layouten på originalet till mitt projekt (fan vad jag velar med layouten och allt som har med mitt projekt att göra! Vet varken ut eller in då det gäller den...), nu har jag precis käkat klart min lunch och tog mig friheten till att läsa lite bloggar som jag gjort under varje lunchrast sedan APUn började - jag läser bloggar istället för aftonbladet på min lunch, heh... Men nu ska jag inte dra ut på det här mer, det är dags att börja arbeta igen och hoppas på att min handledare kommer tillbaka snart, jag kommer helt ärligt få panik här annars... Det är skit många som har sökt honom och hans kamrat... Och svara i telefonen vågar jag inte göra, haha. Vet inte ens om jag får det eftersom jag bara är praktikant...
Vi får väl höras, tänkte slänga upp åtminstone en av novellerna när jag kommer hem, men jag tänkte faktiskt fotografera saken jag skrivit den utifrån först. (; Så istället för "Skriv & Rita" blir det "Skriv & Fotografera"... (;




linda - drawings, clothes, pictures

sv: haha åh, önskar att jag hade bild i skolan! Förlåt för att jag svarar så sent :) hugs

2010-11-22, 17:53:21 / http://lindaaaa.blogg.se/
Vaiho~

Nice att vara ensam! :'D

2010-11-22, 19:43:50 / http://weron.blogg.se/
Vaiho~

Sv; varför det? xDDD

2010-11-22, 22:56:33 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day