Born in the light, but turned into the darkness itself.


Över en månad sedan, betydligt mycket längre tillbaka än en månad tillbaks i tiden.

Inte allt för långt efter skissen, den nittonde oktober ungefär.

Där jag är i nuläget... Vettefan om man kan säga att jag kan påstå att jag har gjort allt för mycket ifrån bilden innan egentligen...

Märker ni en sak för den delen? Internet lever igen! Men jag tänker inte ta några chanser, så jag tänker föra över x antal kronor redan nu just in case så jag har något på fotomässan imorgon. Om jag inte kommer hem med en ny kameraväska blir jag ledsen, haha. Men ja, jag ska försöka leta efter en kameraväska i alla fall, fy fan vad D60's väska är plågad just nu, speciellt då EOS 700 är i den också (den är bara till för ett kamerahus plus två ojektiv, jag har lite mer än så...). Dock är jag så jävla osäker på vad för storlek på väska jag ska köpa, om jag ska köpa en stor på en gång så jag kommer ha mycket plats nu i början och sedan få normal mycket i den med tidens gång, eller om jag ska köpa en som jag vet att jag kanske kan köra med under ett par månader innan jag skaffar fler objektiv/övriga saker... Vill inte beställa någon väska ifrån internet och ingen affär har haft de väskorna jag vill titta närmare, för jag vill gära se dem live innan jag bestämmer mig då jag är otroligt kräsen gällande väskor, de måste uppfylla majoriteten av mina krav för att jag ska acceptera dem...

Nu måste jag göra något emot min hals snart, så jävla ont den gör, om jag ändå kunde hålla ut och bli sjuk lagom till jul, jag vill inte missa något av praktiken, inte sista veckan innan lovet heller. Men först pengarna medan jag har internet fortfarande.





Hanna

Fräsiga pics : D

2010-11-27, 19:04:12 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day