All will change.

Blir så irriterad. Internet har vart i stort sätt stendött där hemma skit mycket nu. Seriöst, det är som att man betalar för luft när man har combort (also known as comhem). Det enda positiva med dött internet är att jag blivit så uttråkad de senaste dagarna att jag har gått och lagt mig skit tidigt emot vad jag brukar (men jag är därmed tröttare än vanligt). Jag har även ritat mycket, jävligt mycket rent ut sagt. Det är dock väldigt synd att jag inte kan visa något av det, jag sitter ju inte vid min dator där hemma nu, utan vid "min" coola mac på tidtryck, så jag har inget att visa, en hel del foton finns också som jag skulle vilja lägga upp här, men ja. Varken det funkar.
Nu finns det för den delen tre systemkameror inom min familjs radhus fyra väggar... Känns lite så där "Är det verkligen nödvändigt?". Fick nämligen en Canon EOS 1000FN igår (självklart med ett 35-80mm objektiv på, haha, men den var nya versionen på den som vi köpte till EOS 700 för rätt många månader sedan). Men jag lär nog bara fotografera en tjugofyra bilders film på den, är allt för fäst vid EOS 700 för att vilja ersätta honom. Han är den Canon som är mig värdig och jag värdig honom.
Jag blir så jävla arg ifall combort förstör för mig, jag har inte kunnat lägga något bud inne på tradera pga. den, och auktionen är slut i morgon klockan ett ungefär... Om inte annat får jag lägga bud när jag är här i morgon ifall inte internet har börjat funka nu i kväll eller i morgon bitti (jag tvivlar i och för sig jävligt mycket på att det har börjat funka tills dess)...








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day