Torsdag "morgon", den trettonde i femte tvåtusentio

Här sitter jag... Har läst bloggar och kommit fram till att jag någon dag måste sätta mig och leta efter fler bloggar jag kan börja följa. Man får så tråkigt när man läst igenom alla bloggarna man följer och sitter som ett fån och inte har en aning om vad man ska göra här näst.
Jag tror det är min tur att vara sjuk nu. Halsen gör så jävla ont att jag inte vill prata (då det känns som att jag tar död på halsen då), inte vill äta annat än min vanlij+choklad yoghurt för att det gör så jävla ont om jag äter annat och inte egentligen vill svälja alls då det känns som knivar i halsen då. Jag har blivit förkyld under natten också, så trevligt... Har även blivit väldigt hängig och helt matt i kroppen också, och ni vet, den där krypande känslan man har då man är sjuk? Den är på besök igen... Seriöst, jag vill inte vara sjuk, hatar det... Speciellt då det är pollen säsong, då blir det bara hundra gånger värre då jag blir sjuk...
Funderar på att kolla på film hela dagen lång, typ droga gamla Disney filmer igen eller kolla igenom var enda jävla dvd film vi har nere i vardagsrummet (plus mina som jag har här uppe i mitt rum, men de är bara sex stycken), vore trevligt att kolla på Avatar igen, den var så jävla awesome! Men ändå... Jag har värsta bra tankarna om saker jag vill sätta mig och göra/rita.. Speciellt att sy klart Spyro vore något då min arbets bänk inne i klädkammaren är så gott som klar. Men jag känner inte för att sitta där och nysa och snora på honom... Så det kanske blir bara att försöka rita det jag hade tänkt mig, dock måste jag tigga av bror min att få låna modellen av honom... Och det kommer jag aldrig få då han är minst lika rädd om sina som jag är om mina... Om inte annat får jag gå in och gräva i klädkammaren, för jag har för mig att jag har hans mask i alla fall, och sedan får jag väll dra fram lite tidningar också ur klädkammaren och söka på bilder ute på internet på honom...

Aja, vi får se om jag ens kan sitta upp då den här dagen är slut... Ska äta upp min yoghurt nu i alla fall innan den blir rumsvarm... Har rätt många nya bilder ifrån mina två och en halv timmar som jag ägnade åt att fotografera vid Svandammen och i Botaniska igår.




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day