Måndag tionde i femte tvåtusentio


Kl. 06:20 -
Godmorgon, draken min <3 Och resten av folket förståss ^^

Kl. 07:20 - Har hunnit duscha och att kolla på en del av Avatar - the last airbender. Rummet är stökigt... Funderar på att börja städa lite nu på morgonen...

Kl. 08:20 -  Är för lat för att orka städa på morgonen, så jag ritade och lyssnade på musik istället... :P Ska försöka orka städa i eftermiddag istället, hade jag tänkt.

Kl. 09:20 - I'm on my way to the train...

Kl. 10:20 - Kan inte påstå att det fanns något intressant att fotografera då jag satt och väntade på matten... Hahah.

Kl. 11:20 - Matte, fy fan vad tråkigt... Men man gör vad man måste ifall man vill klara av nationella på onsdag...

Kl. 12:20 - Lunch rast, och jag lånade om älskade boken som snart kommer i brevlådan (ja, jag är beroende av fantasy serien The tears of Artamon, den serien är de bästa böckerna jag har läst i hela mitt liv, jag har aldrig gråtit så mycket, fnissat och varit så fast i böcker förr som jag är då jag läser dem). <3

Kl. 13:20 - Antiken och myter på svenskan då. Skit kul... Ingen lärare på lektionen hade vi heller, och det var ju verkligen lyckat (eller inte)....

Kl. 14:20 - Stirra ned i marken då du väntar på tåget, undvik onödig ögonkontakt ifrån scary främlingar som ska med tåget...

Kl. 15:20 - Hemma igen, dvs, Mellanmål. (:

Kl. 16:20 -
Älskade Tjabo <3

Kl. 17:20 -
Begrunnar mitt stökiga skrivbord och önskar att jag inte var så lat efter en timmes lek med Tjabo... Kanske dags att försöka sätta igång att städa? Nej då. Anime först... (:

Kl. 18:20 -
Mina fina kedjor... Dock är jag ledsen över dem, en är borta, min favorit. ): Påbörjad städning av rummet med avbrott för middag, stuvade makaroner och köttbullar.

Kl. 19:20 -
Klar med garderobsdelen av klädkammaren. (:

Kl. 20:20 -
Fiskarna sover, men jag fortsätter städa. Mina nya tuggummin + SOTY + städa = funkar nice (:

Kl. 21:20 -
Städning pågår för fullt, det börjar likna något...

Kl. 22:20 -
Städningen klar (så gott som i alla fall...) och det här inlägget tog längre tid att få klart än vad jag väntat mig, och nu tänker jag gå och sova. Så godnatt folket. :3




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day