Eländiga dag, för här sitter jag

Jag förstår mig helt ärligt inte på mig själv. Har mått skit dålig sedan klockan fyra ungefär imorrse. Därav låg jag klarvaken fram till klockan sex då jag somnade (jag var ärligt på vippen att gå upp då). Vaknade igen strax efter sju av att jag hade börjat må skit illa, jag gick upp i och med det. Satt och läste "Children of the Serpent Gate" fram till halv tio-tio tror jag, anledningen till att det blev så länge var pga. att jag tänkte att det kanske kunde fåt mig att sluta klia i vänster ögat som hade gjort ont och kliat sedan där vid fyra imorrse. Nejdå, gjorde lika ont och kliades lika mycket då jag gick ned och åt yoghurt.
Satte mig inne i soffan i vardagsrummet och kollade på Animal Planet, och då när jag satt (eh, halv-låg) i soffan så fick jag värsta feberfrossan kändes det som, i ena stunden var jag hur varm som helst, någon sekund senare frös jag som fan. Och så höll det på tills jag beslöt mig för att gå upp och spela Guitar Hero istället. Så spelade jag det i alla fall till ungefär tjugo i ett då jag gick ned igen för att käka nudlar (nomnom).
Sedan gick jag upp igen och fortsatte läsa fram tills klockan tre, då jag gick ned för att dricka te. Självklart då jag fixat klart min andra kopp vid bänken och ska gå och sätta mig vid bordet, är jag så duktig att jag slår i foten i stolen. Jätte lyckat. Det var också precis på lilltån jag slog i, och nagelbanden gick av och min nagel sitter i stort sätt lös nu och det blöder som fan. För att inte tala om hur jävla ont det gör, seriöst, det gör i stort sätt lika ont som när jag hade problem med tårna när jag var liten och de varade skit mycket och allt vad det nu var (minns inte riktigt, har försökt att förtränga det).

Så nu sedan jag kom upp igen efter att ha gjort illa tån har jag suttit vid datorn och spelat Tetris... Och jag kan inte påstå att jag mår så värst bra nu heller... Halsen gör fortfarande ont när jag sväljer, jag har fått hosta till och från (har ju dumpat astma medicinen då jag bara får ont i halsen av skiten, så därav, har jag börjat hosta i samma takt som halsen blivit bättre), ögonen sprutar (nej, jag gråter inte för att tån gör ont, det kallas pollen och det har sprutat i ögonen hela dagen istort sätt, även fast jag har försökt dölja det då jag skämms över att det ser ut som att jag bölar), och näsan rinner... Toppen, toppen...
Ett plus är i alla fall att öronen inte gör lika ont och att jag inte har feberfrossa längre. Men det skulle inte förvåna mig ifall jag har feber, i och för sig, jag har aldrig feber då jag mår dåligt.

Men jag har bestämt mig för att jag måste försöka göra rent åt fiskarna ändå... Jag får så lov att knyta något under näsborrarna och under ögonen så att inte snoret och "tårarna" hamnar i akvariumen... Och det får vara skit samma ifall jag gör min tå ännu värre än vad den redan är, den gör ont när jag sitter ner, och därmed kommer den göra ont då jag står upp också, så skit samma. Smärta som smärta.
Har även fått värsta behovet av att sätta mig och sy igen, gud så lyckat att det kommer nu...
Ursäkta för ett långt och tråkigt inlägg... Men jag ville skiriva av mig min dag nu istället för att ta allt ikväll, då hade inlägget blivit minst dubbelt så långt...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day