6 - "Jag vill vara din modell medan jag letar mask!"



[Klicka på bilderna för att se dem drygt 300px större]

Det känns så otroligt lyckat att ha spanska boken i skolan då man har prov på saker ifrån den på torsdag, och inte kommer vara i skolan imorgon heller, och då första gången man går till skolan den här veckan är på torsdag morgon - inte precis. Lycka till att lära sig allt ifrån det kapitplet under skoldagen då man har andra lektioner också större delen av tiden. Så jag kommer kort sagt faila totalt på spanskaprovet... Och min ena lärare i mediekunskapen verkar för den delen inte behaga svara på mitt mail, så jag tolkar det som att jag inte kommer få skriva uppsattsen pga. att jag inte var i skolan idag, och därmed, får IG på den delen av kursen...

Sitter just nu och försöker få ihop en hemsida som projekt till multimedian/projekt för egen vinning (lite av båda delarna). Dock är jag sur på mig själv för att jag fortfarande har lite feber... Seriöst, jag måste vara frisk tills på torsdag... Jag vill inte missa klassrådet då vi säkert kommer få veta vad som händer torsdag nästa vecka, fast i och för sig så lär vi inte få veta det av vår "snälle" mentor. Och jag vill inte missa fotbollen på idrotten, för jag saknar så jävla mycket att spela fotboll och det var så jävla länge sedan för den delen också.

För den delen längtar jag inte efter fredag. Det är nationellt prov i matte - jag har inte pluggat ett skit - och vi har över fyra timmars håltimme innan engelskan - i vanliga fall är den håltimmen två och en halv timme lång bara, men den blir längre nu då vi har nationellt prov. Jag gissar på att de flesta kommer skita totalt i skolan på fredag, eller kommer komma till nationella och sedan skita i engelskan. I och för sig skulle jag kunna söka upp min svenska lärare på håltimmen och be henne dra igenom allt hon drog igenom med resten av klassen på de två lektionerna jag missade idag och igår, annars är det kört för mig att klara av antiken och myter... Kanske bäst att maila henne redan nu...





Vaiho

Mycket i skolan suger.

2010-05-20, 18:44:36 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day