5 - Dag av lycka, det kan ingen annan än han & jag tycka



Dagen kanske inte helt och hållet har varit fylld av lycka, men nästan.
Jag fick MVG på mitt svenska fördjupningsarbete (fan vad gött att veta att all möda på mina noveller var värt det). Jag har inte feber längre. Jag har värsta skriv-behovet och skit stor insperation just nu och har skrivit jävla mycket av Mörkrets Härskare. Det har gått skit bra för mig när jag suttit och ritat tidigare idag. Mina kryddor och så har börjat bli jätte stora (vilket betyder att jag fortfarande har gröna fingrar). Det är fotboll på idrotten imorgon. Det gör inte lika ont i min skadade lilltå längre. Jag ska få köpa dem. Jag har fått lov att göra uppsattsen till mediekunskapen hemma (dock fattar jag fortfarande inte exakt vad jag ska göra...).

Dock är det som är mindre bra att jag har allt som kommer på spanskaprovet imorgon i skolan, därav kan jag inte plugga. Jag ligger skit mycket efter i svenskan. Fyra jävla timmars håltimme på fredag mellan nationella och engelska lektionen. Redovisning på engelskan på fredag, och jag har inte ens hittat allt man ska redovisa om (för den delen klarar jag inte ens stå och redovisa inför en hel klass, klarar knappt att redovisa på svenskan inför läraren och tre-fyra andra i klassen).
Åh, jag har bra lust att säga på fredag till vem det än är som vaktar oss på nationella att jag mår dåligt och går hem så jag slipper sitta där i fyra timmar och vänta på engelskan... Jag går mer än gärna hällre dit på fredag nästa vecka på handledningstiden och redovisar för bara vår engelskalärare.





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day